R. Durucasu And N. F. ERSOY, "SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma," Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-13, 2016
Durucasu, R. And ERSOY, N. F. 2016. SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma. Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.8, no.2 , 1-13.
Durucasu, R., & ERSOY, N. F., (2016). SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma. Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.8, no.2, 1-13.
Durucasu, Reha, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma," Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.8, no.2, 1-13, 2016
Durucasu, Reha And ERSOY, NEZİHE F. . "SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma." Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-13, 2016
Durucasu, R. And ERSOY, N. F. (2016) . "SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma." Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-13.
@article{article, author={Reha Durucasu And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma}, journal={Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2016, pages={1-13} }