O. EMİR And S. ÇELİK, "Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama," Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, pp.69-82, 2010
EMİR, O. And ÇELİK, S. 2010. Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama. Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1 , 69-82.
EMİR, O., & ÇELİK, S., (2010). Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama. Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, 69-82.
EMİR, OKTAY, And SABRİ ÇELİK. "Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama," Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, 69-82, 2010
EMİR, OKTAY And ÇELİK, SABRİ. "Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama." Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, pp.69-82, 2010
EMİR, O. And ÇELİK, S. (2010) . "Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama." Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, pp.69-82.
@article{article, author={OKTAY EMİR And author={SABRİ ÇELİK}, title={Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama}, journal={Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2010, pages={69-82} }