Atıf Formatları
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. OYMAN And S. ÖZER, "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler," In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.1-25.

OYMAN, M. And ÖZER, S. Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler. 2021. In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 1-25.

OYMAN, M., & ÖZER, S., (2021). Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici (pp.1-25), Detay Yayıncılık.

OYMAN, MİNE, And SERHAT ÖZER. "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler." In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , 1-25. Detay Yayıncılık, 2021

OYMAN, MİNE And ÖZER, SERHAT. "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler." Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.1-25.

OYMAN, M. And ÖZER, S. (2021) "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler", Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Detay Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={MİNE OYMAN And author ={SERHAT ÖZER}, chaptertitle={Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler}, booktitle={ Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={},year={2021} }