Atıf Formatları
İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. A. YILMAZ And S. PİRTİNİ, "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma," 7. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2002

YILMAZ, R. A. And PİRTİNİ, S. 2002. İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma. 7. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).

YILMAZ, R. A., & PİRTİNİ, S., (2002). İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma . 7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey

YILMAZ, RASİME, And SERDAR PİRTİNİ. "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma," 7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2002

YILMAZ, RASİME A. And PİRTİNİ, SERDAR. "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma." 7. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2002

YILMAZ, R. A. And PİRTİNİ, S. (2002) . "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma." 7. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={RASİME AYHAN YILMAZ And author={SERDAR PİRTİNİ}, title={İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma}, congress name={7. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2002}}