C. KASAP And Y. ERGENEKON, "Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği," 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2016
KASAP, C. And ERGENEKON, Y. 2016. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği. 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Eskişehir, Turkey).
KASAP, C., & ERGENEKON, Y., (2016). Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği . 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey
KASAP, CANER, And YASEMİN ERGENEKON. "Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği," 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2016
KASAP, CANER And ERGENEKON, YASEMİN. "Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği." 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2016
KASAP, C. And ERGENEKON, Y. (2016) . "Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği." 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CANER KASAP And author={YASEMİN ERGENEKON}, title={Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sözel matematik problemi çözme becerisinin kazandırılmasında şema yaklaşımının etkililiği}, congress name={26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2016}}