Atıf Formatları
Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YILDIZ, "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları," 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi , 2017

YILDIZ, S. 2017. Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları. 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi .

YILDIZ, S., (2017). Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları . 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi

YILDIZ, SERDAR. "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları," 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, 2017

YILDIZ, SERDAR. "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları." 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi , 2017

YILDIZ, S. (2017) . "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları." 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={SERDAR YILDIZ}, title={Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları}, congress name={2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}