S. YILDIZ, "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları," 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi , 2017
YILDIZ, S. 2017. Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları. 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi .
YILDIZ, S., (2017). Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları . 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi
YILDIZ, SERDAR. "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları," 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, 2017
YILDIZ, SERDAR. "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları." 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi , 2017
YILDIZ, S. (2017) . "Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları." 2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERDAR YILDIZ}, title={Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları}, congress name={2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}