E. KARACA, "Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması," Uluslararası Akademik Bakış , vol.7, no.64, pp.260-272, 2017
KARACA, E. 2017. Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması. Uluslararası Akademik Bakış , vol.7, no.64 , 260-272.
KARACA, E., (2017). Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması. Uluslararası Akademik Bakış , vol.7, no.64, 260-272.
KARACA, EROL. "Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması," Uluslararası Akademik Bakış , vol.7, no.64, 260-272, 2017
KARACA, EROL. "Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması." Uluslararası Akademik Bakış , vol.7, no.64, pp.260-272, 2017
KARACA, E. (2017) . "Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması." Uluslararası Akademik Bakış , vol.7, no.64, pp.260-272.
@article{article, author={EROL KARACA}, title={Öğretmenlik Mesleği Sorun Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Karşılaştırılması}, journal={Uluslararası Akademik Bakış}, year=2017, pages={260-272} }