Atıf Formatları
Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. A. Yüksel, "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, pp.115-123, 2006

Yüksel, N. A. 2006. Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2 , 115-123.

Yüksel, N. A., (2006). Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, 115-123.

Yüksel, NESRİN. "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, 115-123, 2006

Yüksel, NESRİN A. . "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, pp.115-123, 2006

Yüksel, N. A. (2006) . "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, pp.115-123.

@article{article, author={NESRİN AYSUN YÜKSEL}, title={Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma}, journal={Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi}, year=2006, pages={115-123} }