N. A. Yüksel, "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, pp.115-123, 2006
Yüksel, N. A. 2006. Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2 , 115-123.
Yüksel, N. A., (2006). Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, 115-123.
Yüksel, NESRİN. "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, 115-123, 2006
Yüksel, NESRİN A. . "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, pp.115-123, 2006
Yüksel, N. A. (2006) . "Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.4, no.2, pp.115-123.
@article{article, author={NESRİN AYSUN YÜKSEL}, title={Otomobil Reklâmlarında Yerleşik Toplumsal Cinsiyet Kalıpları: Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Reklâmları Üzerine Bir Çalışma}, journal={Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi}, year=2006, pages={115-123} }