Y. Z. C. UĞURHAN And İ. H. YAŞAR, "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma," 17th International Symposium Communication in the Milennium , Eskişehir, Turkey, pp.127-139, 2020
UĞURHAN, Y. Z. C. And YAŞAR, İ. H. 2020. Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma. 17th International Symposium Communication in the Milennium , (Eskişehir, Turkey), 127-139.
UĞURHAN, Y. Z. C., & YAŞAR, İ. H., (2020). Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma . 17th International Symposium Communication in the Milennium (pp.127-139). Eskişehir, Turkey
UĞURHAN, YUSUF, And İBRAHİM HALİL YAŞAR. "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma," 17th International Symposium Communication in the Milennium, Eskişehir, Turkey, 2020
UĞURHAN, YUSUF Z. And YAŞAR, İBRAHİM H. . "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma." 17th International Symposium Communication in the Milennium , Eskişehir, Turkey, pp.127-139, 2020
UĞURHAN, Y. Z. C. And YAŞAR, İ. H. (2020) . "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma." 17th International Symposium Communication in the Milennium , Eskişehir, Turkey, pp.127-139.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN And author={İBRAHİM HALİL YAŞAR}, title={Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma}, congress name={17th International Symposium Communication in the Milennium}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2020}, pages={127-139} }