Atıf Formatları
Dijital Çağda Reklam
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YILDIZ, "İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler," In Dijital Çağda Reklam , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2021, pp.60-91.

YILDIZ, S. İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler. 2021. In Dijital Çağda Reklam , Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 60-91.

YILDIZ, S., (2021). İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler. Dijital Çağda Reklam (pp.60-91), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.

YILDIZ, SERDAR. "İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler." In Dijital Çağda Reklam , 60-91. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2021

YILDIZ, SERDAR. "İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler." Dijital Çağda Reklam , Anadolu Üniversitesi, 2021, pp.60-91.

YILDIZ, S. (2021) "İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler", Dijital Çağda Reklam . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.

@bookchapter{bookchapter, author ={SERDAR YILDIZ}, chaptertitle={İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler}, booktitle={ Dijital Çağda Reklam}, publisher={Anadolu Üniversitesi}, city={Eskişehir},year={2021} }