Atıf Formatları
Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. Tatar And O. C. ADIGÜZEL, "Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum," Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, pp.91-104, 2022

Tatar, Ş. And ADIGÜZEL, O. C. 2022. Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2 , 91-104.

Tatar, Ş., & ADIGÜZEL, O. C., (2022). Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, 91-104.

Tatar, Şefika, And OKTAY CEM ADIGÜZEL. "Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum," Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, 91-104, 2022

Tatar, Şefika And ADIGÜZEL, OKTAY C. . "Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum." Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, pp.91-104, 2022

Tatar, Ş. And ADIGÜZEL, O. C. (2022) . "Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum." Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, pp.91-104.

@article{article, author={Şefika Tatar And author={OKTAY CEM ADIGÜZEL}, title={Education Stakeholders’ Views on Controversial Issues in Terms of Null Curriculum}, journal={Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={91-104} }