Atıf Formatları
Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ATALAY Et Al. , "Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.405-424, 2016

ATALAY, N. Et Al. 2016. Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2 , 405-424.

ATALAY, N., ANAGÜN, Ş. S., & GENÇ KUMTEPE, E., (2016). Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 405-424.

ATALAY, NURHAN, ŞENGÜL SAİME ANAGÜN, And EVRİM GENÇ KUMTEPE. "Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 405-424, 2016

ATALAY, NURHAN Et Al. "Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.405-424, 2016

ATALAY, N. ANAGÜN, Ş. S. And GENÇ KUMTEPE, E. (2016) . "Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.405-424.

@article{article, author={NURHAN ATALAY Et Al. }, title={Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21 Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={405-424} }