E. E. BAŞAR, "Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.1, pp.157-176, 2018
BAŞAR, E. E. 2018. Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.1 , 157-176.
BAŞAR, E. E., (2018). Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.1, 157-176.
BAŞAR, ENES. "Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.1, 157-176, 2018
BAŞAR, ENES E. . "Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.1, pp.157-176, 2018
BAŞAR, E. E. (2018) . "Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.1, pp.157-176.
@article{article, author={ENES EMRE BAŞAR}, title={Uluslararası Spor Organizasyonlarında Ulusal Markaların Sponsorluk Faaliyetlerinin İncelenmesi: Sponsora Yönelik Tutumun Aracılık Etkisi ve Etkinlikle İlgilenimin Moderatör Rolü}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={157-176} }