K. ÇATI And A. YILMAZ, ""Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma"," Pazarlama Dünyası Dergisi , no.4, pp.46-53, 2002
ÇATI, K. And YILMAZ, A. 2002. "Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma". Pazarlama Dünyası Dergisi , no.4 , 46-53.
ÇATI, K., & YILMAZ, A., (2002). "Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma". Pazarlama Dünyası Dergisi , no.4, 46-53.
ÇATI, KAHRAMAN, And ABDULLAH YILMAZ. ""Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma"," Pazarlama Dünyası Dergisi , no.4, 46-53, 2002
ÇATI, KAHRAMAN And YILMAZ, ABDULLAH. ""Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma"." Pazarlama Dünyası Dergisi , no.4, pp.46-53, 2002
ÇATI, K. And YILMAZ, A. (2002) . ""Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma"." Pazarlama Dünyası Dergisi , no.4, pp.46-53.
@article{article, author={KAHRAMAN ÇATI And author={ABDULLAH YILMAZ}, title={"Hastaların Hastane Hizmetlerinin Kalitesini Algılama Düzeylerinin Ölçümüne Yönelik Bir Araştırma"}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2002, pages={46-53} }