S. YILDIZ, "Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme," In Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.41-54.
YILDIZ, S. Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme. 2022. In Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler , Eğitim Yayınevi, Konya, 41-54.
YILDIZ, S., (2022). Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme. Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler (pp.41-54), Konya: Eğitim Yayınevi.
YILDIZ, SERDAR. "Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme." In Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler , 41-54. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022
YILDIZ, SERDAR. "Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme." Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.41-54.
YILDIZ, S. (2022) "Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme", Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERDAR YILDIZ}, chaptertitle={Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme}, booktitle={ Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }