Atıf Formatları
Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. A. YILMAZ, "Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, , 2010

YILMAZ, R. A. 2010. Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, .

YILMAZ, R. A., (2010). Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, .

YILMAZ, RASİME. "Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, , 2010

YILMAZ, RASİME A. . "Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, , 2010

YILMAZ, R. A. (2010) . "Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, .

@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı}, journal={Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi,}, year=2010}