N. AKMANOĞLU And E. KURNAZ, "Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri," Özel Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, pp.63-77, 2014
AKMANOĞLU, N. And KURNAZ, E. 2014. Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri. Özel Eğitim Dergisi , vol.15, no.2 , 63-77.
AKMANOĞLU, N., & KURNAZ, E., (2014). Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri. Özel Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, 63-77.
AKMANOĞLU, NURGÜL, And ERKAN KURNAZ. "Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri," Özel Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, 63-77, 2014
AKMANOĞLU, NURGÜL And KURNAZ, ERKAN. "Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri." Özel Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, pp.63-77, 2014
AKMANOĞLU, N. And KURNAZ, E. (2014) . "Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri." Özel Eğitim Dergisi , vol.15, no.2, pp.63-77.
@article{article, author={NURGÜL AKMANOĞLU And author={ERKAN KURNAZ}, title={Otizmli Çocukların Eğitiminde Yeni Eğilimler Videoyla Kendine Model Olma ve Etkileri}, journal={Özel Eğitim Dergisi}, year=2014, pages={63-77} }