Atıf Formatları
Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ONAY, "Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi," KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.1-17, 2011

ONAY, A. 2011. Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi. KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 1-17.

ONAY, A., (2011). Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi. KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 1-17.

ONAY, ATILIM. "Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi," KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 1-17, 2011

ONAY, ATILIM. "Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi." KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.1-17, 2011

ONAY, A. (2011) . "Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi." KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.1-17.

@article{article, author={ATILIM ONAY}, title={Reklamlarda Değerler 2007 Yılı Türk Televizyon Reklamlarının İçerik Analizi}, journal={KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={1-17} }