Atıf Formatları
Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. TEKİN, "Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi," Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.107-115, 2019

TEKİN, D. 2019. Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1 , 107-115.

TEKİN, D., (2019). Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 107-115.

TEKİN, DİLŞAD. "Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi," Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 107-115, 2019

TEKİN, DİLŞAD. "Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi." Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.107-115, 2019

TEKİN, D. (2019) . "Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi." Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.107-115.

@article{article, author={DİLŞAD KIRSELİOĞLU}, title={Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi}, journal={Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={107-115} }