Y. Z. C. UĞURHAN And İ. H. YAŞAR, "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme," JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.10, no.2, pp.1789-1811, 2021
UĞURHAN, Y. Z. C. And YAŞAR, İ. H. 2021. Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme. JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.10, no.2 , 1789-1811.
UĞURHAN, Y. Z. C., & YAŞAR, İ. H., (2021). Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme. JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.10, no.2, 1789-1811.
UĞURHAN, YUSUF, And İBRAHİM HALİL YAŞAR. "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme," JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.10, no.2, 1789-1811, 2021
UĞURHAN, YUSUF Z. And YAŞAR, İBRAHİM H. . "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme." JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.10, no.2, pp.1789-1811, 2021
UĞURHAN, Y. Z. C. And YAŞAR, İ. H. (2021) . "Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme." JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.10, no.2, pp.1789-1811.
@article{article, author={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN And author={İBRAHİM HALİL YAŞAR}, title={Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme}, journal={JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES}, year=2021, pages={1789-1811} }