H. GERANAZ And D. YETGİN AKGÜN, "Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, pp.2800-2818, 2021
GERANAZ, H. And YETGİN AKGÜN, D. 2021. Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3 , 2800-2818.
GERANAZ, H., & YETGİN AKGÜN, D., (2021). Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, 2800-2818.
GERANAZ, HALİDE, And DUYGU YETGİN AKGÜN. "Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, 2800-2818, 2021
GERANAZ, HALİDE And YETGİN AKGÜN, DUYGU Y. . "Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, pp.2800-2818, 2021
GERANAZ, H. And YETGİN AKGÜN, D. (2021) . "Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, pp.2800-2818.
@article{article, author={HALİDE GERANAZ And author={DUYGU YETGİN AKGÜN}, title={Online Customer Reviews for SPA Hotels: The Case of Tripadvisor}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2800-2818} }