Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. S. ÇARDAK, "Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , no.29, pp.401-453, 2018

ÇARDAK, Ç. S. 2018. Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , no.29 , 401-453.

ÇARDAK, Ç. S., (2018). Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , no.29, 401-453.

ÇARDAK, ÇİĞDEM. "Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , no.29, 401-453, 2018

ÇARDAK, ÇİĞDEM S. . "Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , no.29, pp.401-453, 2018

ÇARDAK, Ç. S. (2018) . "Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , no.29, pp.401-453.

@article{article, author={ÇİĞDEM SUZAN ÇARDAK}, title={Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine İlişkin Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği}, journal={Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi}, year=2018, pages={401-453} }