Atıf Formatları
Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Ö. KALAYCI And Ö. DİKEN, "Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki," 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2017

KALAYCI, G. Ö. And DİKEN, Ö. 2017. Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki. 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).

KALAYCI, G. Ö., & DİKEN, Ö., (2017). Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki . 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey

KALAYCI, GÜLEFŞAN, And ÖZLEM DİKEN. "Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki," 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2017

KALAYCI, GÜLEFŞAN Ö. And DİKEN, ÖZLEM. "Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki." 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2017

KALAYCI, G. Ö. And DİKEN, Ö. (2017) . "Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki." 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLEFŞAN ÖZGE KALAYCI And author={ÖZLEM DİKEN}, title={Down sendromlu bireylerde akıcı okuma, okuduğunu anlama ve fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki}, congress name={27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2017}}