Citation Formats
Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. A. ÖZTÜRK, " Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.4, pp.1151-1164, 2022

ÖZTÜRK, S. A. 2022. Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.4 , 1151-1164.

ÖZTÜRK, S. A., (2022). Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.4, 1151-1164.

ÖZTÜRK, SEVGİ. " Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.4, 1151-1164, 2022

ÖZTÜRK, SEVGİ A. . " Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.4, pp.1151-1164, 2022

ÖZTÜRK, S. A. (2022) . " Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.4, pp.1151-1164.

@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK}, title={ Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={1151-1164} }