H. B. YANIK, "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.37, pp.160-179, 2017
YANIK, H. B. 2017. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.37 , 160-179.
YANIK, H. B., (2017). Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.37, 160-179.
YANIK, HÜSEYİN. "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.37, 160-179, 2017
YANIK, HÜSEYİN B. . "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.37, pp.160-179, 2017
YANIK, H. B. (2017) . "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.37, pp.160-179.
@article{article, author={HÜSEYİN BAHADIR YANIK}, title={Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Webquestlerde Kullandıkları Bağlamların ve Bu Bağlamlarla Matematik Öğrenme Alanları Arasında Kurdukları İlişkilerin İncelenmesi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={160-179} }