T. KABAEL Et Al. , "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.851-870, 2017
KABAEL, T. Et Al. 2017. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2 , 851-870.
KABAEL, T., AKIN, A., KIZILTOPRAK, F., & Toprak, O., (2017). Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, 851-870.
KABAEL, TANGÜL Et Al. "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, 851-870, 2017
KABAEL, TANGÜL Et Al. "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.851-870, 2017
KABAEL, T. Et Al. (2017) . "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.851-870.
@article{article, author={TANGÜL KABAEL Et Al. }, title={Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Sürecindeki Düşünme Yolları, Anlama Yolları ve Pedagojik Yaklaşımları}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={851-870} }