Atıf Formatları
Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. C. ADIGÜZEL Et Al. , "Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları," TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI , vol.27, no.53, pp.53-70, 2024

ADIGÜZEL, O. C. Et Al. 2024. Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları. TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI , vol.27, no.53 , 53-70.

ADIGÜZEL, O. C., ATİK KARA, D., & KÜÇÜKKAYHAN, S., (2024). Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları. TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI , vol.27, no.53, 53-70.

ADIGÜZEL, OKTAY, DERYA ATİK KARA, And SİBEL KÜÇÜKKAYHAN. "Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları," TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI , vol.27, no.53, 53-70, 2024

ADIGÜZEL, OKTAY C. Et Al. "Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları." TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI , vol.27, no.53, pp.53-70, 2024

ADIGÜZEL, O. C. ATİK KARA, D. And KÜÇÜKKAYHAN, S. (2024) . "Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları." TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI , vol.27, no.53, pp.53-70.

@article{article, author={OKTAY CEM ADIGÜZEL Et Al. }, title={Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlar: Yaygın Nöromitler ile Formal ve İnformal Kaynakları}, journal={TÜRK PSIKOLOJI YAZILARI}, year=2024, pages={53-70} }