F. Erol And F. Z. Özata, "Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.512-550, 2021
Erol, F. And Özata, F. Z. 2021. Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3 , 512-550.
Erol, F., & Özata, F. Z., (2021). Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, 512-550.
Erol, Fuat, And FATMA ZEYNEP ÖZATA. "Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, 512-550, 2021
Erol, Fuat And Özata, FATMA Z. . "Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.512-550, 2021
Erol, F. And Özata, F. Z. (2021) . "Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.512-550.
@article{article, author={Fuat Erol And author={FATMA ZEYNEP ÖZATA}, title={Kusurlu Ürün Krizi Ve Ürün Geri Çağırma Literatürü Üzerine Kavramsal Bir İnceleme}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={512-550} }