Atıf Formatları
Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERCİŞ Et Al. , "Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2014

ERCİŞ, A. Et Al. 2014. Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi. 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).

ERCİŞ, A., YILMAZ, M. K., BAŞAR, E. E., & PABUÇCU, H., (2014). Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi . 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey

ERCİŞ, AYSEL Et Al. "Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2014

ERCİŞ, AYSEL Et Al. "Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2014

ERCİŞ, A. Et Al. (2014) . "Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYSEL ERCİŞ Et Al. }, title={Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi}, congress name={19. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}