M. GÜNER And Ş. D. BELET, "Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, pp.757-772, 2015
GÜNER, M. And BELET, Ş. D. 2015. Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11 , 757-772.
GÜNER, M., & BELET, Ş. D., (2015). Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, 757-772.
GÜNER, MEDİHA, And ŞERİFE DİLEK BOYACI. "Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, 757-772, 2015
GÜNER, MEDİHA G. And BELET, ŞERİFE D. . "Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, pp.757-772, 2015
GÜNER, M. And BELET, Ş. D. (2015) . "Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, pp.757-772.
@article{article, author={MEDİHA GÜNER ÖZER And author={ŞERİFE DİLEK BOYACI}, title={Türkçe Dersinde Dinlediğini Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Görev Temelli Otantik Materyallerin Etkisi}, journal={JOURNAL OF TURKISH STUDIES}, year=2015, pages={757-772} }