Atıf Formatları
Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AKARSU, "Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.14, pp.124-145, 2017

AKARSU, H. 2017. Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.14 , 124-145.

AKARSU, H., (2017). Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.14, 124-145.

AKARSU, HALUK. "Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.14, 124-145, 2017

AKARSU, HALUK. "Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.14, pp.124-145, 2017

AKARSU, H. (2017) . "Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.14, pp.124-145.

@article{article, author={HALUK AKARSU}, title={Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma}, journal={Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={124-145} }