Atıf Formatları
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KILINÇ, "Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) , vol.3, no.3, pp.104-124, 2017

KILINÇ, H. 2017. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) , vol.3, no.3 , 104-124.

KILINÇ, H., (2017). Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) , vol.3, no.3, 104-124.

KILINÇ, HAKAN. "Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) , vol.3, no.3, 104-124, 2017

KILINÇ, HAKAN. "Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) , vol.3, no.3, pp.104-124, 2017

KILINÇ, H. (2017) . "Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) , vol.3, no.3, pp.104-124.

@article{article, author={HAKAN KILINÇ}, title={Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin AnadolumeKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamındaincelenmesi}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd)}, year=2017, pages={104-124} }