E. SEZGİN And E. TÖREN, "Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi," Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.144-156, 2017
SEZGİN, E. And TÖREN, E. 2017. Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi , 144-156.
SEZGİN, E., & TÖREN, E., (2017). Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi , 144-156.
SEZGİN, ERKAN, And EMRULLAH TÖREN. "Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi," Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi , 144-156, 2017
SEZGİN, ERKAN And TÖREN, EMRULLAH. "Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi." Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.144-156, 2017
SEZGİN, E. And TÖREN, E. (2017) . "Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi." Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.144-156.
@article{article, author={ERKAN SEZGİN And author={EMRULLAH TÖREN}, title={Marka Destinasyonlara Sık Gelen Turistlerin Aidiyet ve Memnuniyet Algıları: Britanyalı Turistler ve Kalkan Destinasyonu İlişkisi}, journal={Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={144-156} }