Atıf Formatları
Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. OZAN LEYMUN Et Al. , "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi," Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, pp.369-385, 2017

OZAN LEYMUN, Ş. Et Al. 2017. Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3 , 369-385.

OZAN LEYMUN, Ş., ODABAŞI, H. F., & KABAKÇI YURDAKUL, I., (2017). Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, 369-385.

OZAN LEYMUN, ŞENAY, HATİCE FERHAN ODABAŞI, And IŞIL KABAKÇI YURDAKUL. "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi," Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, 369-385, 2017

OZAN LEYMUN, ŞENAY O. Et Al. "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi." Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, pp.369-385, 2017

OZAN LEYMUN, Ş. ODABAŞI, H. F. And KABAKÇI YURDAKUL, I. (2017) . "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi." Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, pp.369-385.

@article{article, author={ŞENAY OZAN LEYMUN Et Al. }, title={Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi}, journal={Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={369-385} }