Atıf Formatları
İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. OYMAN And S. AKINCI, " İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması," 18th Communication in the Millenium International Symposium , Erzurum, Turkey, pp.127-137, 2021

OYMAN, M. And AKINCI, S. 2021. İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması. 18th Communication in the Millenium International Symposium , (Erzurum, Turkey), 127-137.

OYMAN, M., & AKINCI, S., (2021). İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması . 18th Communication in the Millenium International Symposium (pp.127-137). Erzurum, Turkey

OYMAN, MİNE, And SEMRA AKINCI. " İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması," 18th Communication in the Millenium International Symposium, Erzurum, Turkey, 2021

OYMAN, MİNE And AKINCI, SEMRA. " İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması." 18th Communication in the Millenium International Symposium , Erzurum, Turkey, pp.127-137, 2021

OYMAN, M. And AKINCI, S. (2021) . " İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması." 18th Communication in the Millenium International Symposium , Erzurum, Turkey, pp.127-137.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MİNE OYMAN And author={SEMRA AKINCI}, title={ İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması}, congress name={18th Communication in the Millenium International Symposium}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2021}, pages={127-137} }