Atıf Formatları
İnternet ve Mobil Pazarlama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

U. ERİŞ, "Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu," In İnternet ve Mobil Pazarlama , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2016, pp.2-19.

ERİŞ, U. Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu. 2016. In İnternet ve Mobil Pazarlama , Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, 2-19.

ERİŞ, U., (2016). Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu. İnternet ve Mobil Pazarlama (pp.2-19), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi.

ERİŞ, UFUK. "Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu." In İnternet ve Mobil Pazarlama , 2-19. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2016

ERİŞ, UFUK. "Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu." İnternet ve Mobil Pazarlama , Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2016, pp.2-19.

ERİŞ, U. (2016) "Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu", İnternet ve Mobil Pazarlama . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={UFUK ERİŞ}, chaptertitle={Internet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu}, booktitle={ İnternet ve Mobil Pazarlama}, publisher={Anadolu Üniversitesi Basımevi}, city={Eskişehir},year={2016} }