S. YILDIZ, "Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi," Etkileşim , vol.5, no.10, pp.156-185, 2022
YILDIZ, S. 2022. Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi. Etkileşim , vol.5, no.10 , 156-185.
YILDIZ, S., (2022). Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi. Etkileşim , vol.5, no.10, 156-185.
YILDIZ, SERDAR. "Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi," Etkileşim , vol.5, no.10, 156-185, 2022
YILDIZ, SERDAR. "Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi." Etkileşim , vol.5, no.10, pp.156-185, 2022
YILDIZ, S. (2022) . "Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi." Etkileşim , vol.5, no.10, pp.156-185.
@article{article, author={SERDAR YILDIZ}, title={Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi}, journal={Etkileşim}, year=2022, pages={156-185} }