Atıf Formatları
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. AĞLARGÖZ, "Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi," In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Ankara: Detay Yayıncılık, 2021, pp.183-198.

AĞLARGÖZ, O. Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi. 2021. In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, Ankara, 183-198.

AĞLARGÖZ, O., (2021). Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici (pp.183-198), Ankara: Detay Yayıncılık.

AĞLARGÖZ, OZAN. "Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi." In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , 183-198. Ankara: Detay Yayıncılık, 2021

AĞLARGÖZ, OZAN. "Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi." Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.183-198.

AĞLARGÖZ, O. (2021) "Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi", Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Ankara: Detay Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={OZAN AĞLARGÖZ}, chaptertitle={Çok Boyutlu Bir Kriz Olarak Covid-19 Pandemisinin Yönetimi ve İletişimi}, booktitle={ Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2021} }