M. BAKIR And N. ALPTEKİN, "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.4, pp.1336-1353, 2018
BAKIR, M. And ALPTEKİN, N. 2018. Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.4 , 1336-1353.
BAKIR, M., & ALPTEKİN, N., (2018). Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.4, 1336-1353.
BAKIR, MAHMUT, And NESRİN ALPTEKİN. "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.4, 1336-1353, 2018
BAKIR, MAHMUT And ALPTEKİN, NESRİN. "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.4, pp.1336-1353, 2018
BAKIR, M. And ALPTEKİN, N. (2018) . "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.4, pp.1336-1353.
@article{article, author={MAHMUT BAKIR And author={NESRİN ALPTEKİN}, title={Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yeni Bir Yaklaşım: CODAS Yöntemi İle Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2018, pages={1336-1353} }