Ç. Acar Et Al. , "Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.147-168, 2002
Acar, Ç. Et Al. 2002. Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2 , 147-168.
Acar, Ç., Özen, A., Tavlar, Ö., & Çetin, Ö., (2002). Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, 147-168.
Acar, ÇİMEN Et Al. "Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, 147-168, 2002
Acar, ÇİMEN Et Al. "Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.147-168, 2002
Acar, Ç. Et Al. (2002) . "Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.147-168.
@article{article, author={ÇİMEN ACAR Et Al. }, title={Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2002, pages={147-168} }