G. KICIR, "Radio Slogans in the Context of Corporate Identity," Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.44, pp.211-228, 2023
KICIR, G. 2023. Radio Slogans in the Context of Corporate Identity. Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.44 , 211-228.
KICIR, G., (2023). Radio Slogans in the Context of Corporate Identity. Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.44, 211-228.
KICIR, GÜZİN. "Radio Slogans in the Context of Corporate Identity," Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.44, 211-228, 2023
KICIR, GÜZİN K. . "Radio Slogans in the Context of Corporate Identity." Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.44, pp.211-228, 2023
KICIR, G. (2023) . "Radio Slogans in the Context of Corporate Identity." Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.44, pp.211-228.
@article{article, author={GÜZİN KIYIK KICIR}, title={Radio Slogans in the Context of Corporate Identity}, journal={Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2023, pages={211-228} }