Atıf Formatları
Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. GÜRSEL Et Al. , "Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği," 14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Bolu, Turkey, 2003

GÜRSEL, O. Et Al. 2003. Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği. 14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Bolu, Turkey).

GÜRSEL, O., TEKİN İFTAR, E., & AKSOY, F., (2003). Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği . 14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey

GÜRSEL, OĞUZ, ELİF TEKİN İFTAR, And FUNDA AKSOY. "Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği," 14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 2003

GÜRSEL, OĞUZ Et Al. "Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği." 14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Bolu, Turkey, 2003

GÜRSEL, O. TEKİN İFTAR, E. And AKSOY, F. (2003) . "Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği." 14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Bolu, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OĞUZ GÜRSEL Et Al. }, title={Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği}, congress name={14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Bolu}, country={Turkey}, year={2003}}