R. A. YILMAZ And Ö. DORUK ŞAHİN, "Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme," KURGU , vol.27, no.4, pp.137-157, 2019
YILMAZ, R. A. And DORUK ŞAHİN, Ö. 2019. Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme. KURGU , vol.27, no.4 , 137-157.
YILMAZ, R. A., & DORUK ŞAHİN, Ö., (2019). Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme. KURGU , vol.27, no.4, 137-157.
YILMAZ, RASİME, And ÖZLEM DORUK ŞAHİN. "Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme," KURGU , vol.27, no.4, 137-157, 2019
YILMAZ, RASİME A. And DORUK ŞAHİN, ÖZLEM D. . "Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme." KURGU , vol.27, no.4, pp.137-157, 2019
YILMAZ, R. A. And DORUK ŞAHİN, Ö. (2019) . "Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme." KURGU , vol.27, no.4, pp.137-157.
@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ And author={ÖZLEM DORUK ŞAHİN}, title={Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme}, journal={KURGU}, year=2019, pages={137-157} }