Atıf Formatları
Dijital İçerik Pazarlaması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. AĞLARGÖZ, "Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama," In Dijital İçerik Pazarlaması , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2021, pp.214-241.

AĞLARGÖZ, F. Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama. 2021. In Dijital İçerik Pazarlaması , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 214-241.

AĞLARGÖZ, F., (2021). Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama. Dijital İçerik Pazarlaması (pp.214-241), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.

AĞLARGÖZ, FEYZA. "Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama." In Dijital İçerik Pazarlaması , 214-241. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2021

AĞLARGÖZ, FEYZA. "Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama." Dijital İçerik Pazarlaması , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2021, pp.214-241.

AĞLARGÖZ, F. (2021) "Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama", Dijital İçerik Pazarlaması . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={FEYZA AĞLARGÖZ}, chaptertitle={Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama}, booktitle={ Dijital İçerik Pazarlaması}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2021} }