M. GÖK And A. ERDOĞAN, "Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.140-181, 2017
GÖK, M. And ERDOĞAN, A. 2017. Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 140-181.
GÖK, M., & ERDOĞAN, A., (2017). Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 140-181.
GÖK, MUSTAFA, And ABDULKADİR ERDOĞAN. "Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 140-181, 2017
GÖK, MUSTAFA And ERDOĞAN, ABDULKADİR. "Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.140-181, 2017
GÖK, M. And ERDOĞAN, A. (2017) . "Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.140-181.
@article{article, author={MUSTAFA GÖK And author={ABDULKADİR ERDOĞAN}, title={Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={140-181} }