Atıf Formatları
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Z. C. UĞURHAN, "Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği," In Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam , Eskişehir: Literatürk, 2021, pp.331-354.

UĞURHAN, Y. Z. C. Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği. 2021. In Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam , Literatürk, Eskişehir, 331-354.

UĞURHAN, Y. Z. C., (2021). Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği. Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam (pp.331-354), Eskişehir: Literatürk.

UĞURHAN, YUSUF. "Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği." In Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam , 331-354. Eskişehir: Literatürk, 2021

UĞURHAN, YUSUF Z. . "Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği." Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam , Literatürk, 2021, pp.331-354.

UĞURHAN, Y. Z. C. (2021) "Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği", Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam . Eskişehir: Literatürk.

@bookchapter{bookchapter, author ={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN}, chaptertitle={Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği}, booktitle={ Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam}, publisher={Literatürk}, city={Eskişehir},year={2021} }