S. EKİNCEK And S. ÖNÇEL, "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.404-419, 2017
EKİNCEK, S. And ÖNÇEL, S. 2017. Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2 , 404-419.
EKİNCEK, S., & ÖNÇEL, S., (2017). Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 404-419.
EKİNCEK, SEMA, And SİBEL ÖNÇEL. "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 404-419, 2017
EKİNCEK, SEMA And ÖNÇEL, SİBEL. "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.404-419, 2017
EKİNCEK, S. And ÖNÇEL, S. (2017) . "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.404-419.
@article{article, author={SEMA EKİNCEK And author={SİBEL ÖNÇEL}, title={Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği - Evaluation of Restaurant Consumers Reviews in Social Media: The case of Foursquare}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={404-419} }