F. Z. Özata Et Al. , "Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü," Marmara İletişim Dergisi , vol.2023, no.44, pp.1-30, 2023
Özata, F. Z. Et Al. 2023. Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü. Marmara İletişim Dergisi , vol.2023, no.44 , 1-30.
Özata, F. Z., Erol, F., & Tanyolu, S., (2023). Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü. Marmara İletişim Dergisi , vol.2023, no.44, 1-30.
Özata, FATMA, Fuat Erol, And Sinan Tanyolu. "Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü," Marmara İletişim Dergisi , vol.2023, no.44, 1-30, 2023
Özata, FATMA Z. Et Al. "Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü." Marmara İletişim Dergisi , vol.2023, no.44, pp.1-30, 2023
Özata, F. Z. Erol, F. And Tanyolu, S. (2023) . "Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü." Marmara İletişim Dergisi , vol.2023, no.44, pp.1-30.
@article{article, author={FATMA ZEYNEP ÖZATA Et Al. }, title={Femvertising Uygulamalarının Tüketici Tutum ve Davranış Niyetlerine Etkisi: Kendini Feminist Tanımlamanın Düzenleyici Rolü}, journal={Marmara İletişim Dergisi}, year=2023, pages={1-30} }