Atıf Formatları
Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ATA BARAN And T. KABAEL, "Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi," Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4 , İzmir, Turkey, 2019

ATA BARAN, A. And KABAEL, T. 2019. Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4 , (İzmir, Turkey).

ATA BARAN, A., & KABAEL, T., (2019). Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi . Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey

ATA BARAN, AYLA, And TANGÜL KABAEL. "Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi," Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 2019

ATA BARAN, AYLA A. And KABAEL, TANGÜL. "Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi." Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4 , İzmir, Turkey, 2019

ATA BARAN, A. And KABAEL, T. (2019) . "Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi." Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4 , İzmir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYLA ATA BARAN And author={TANGÜL KABAEL}, title={Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi}, congress name={Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}}