M. OYMAN And N. Başbozkurt, "Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi," Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.125-140, 2021
OYMAN, M. And Başbozkurt, N. 2021. Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi. Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1 , 125-140.
OYMAN, M., & Başbozkurt, N., (2021). Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi. Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 125-140.
OYMAN, MİNE, And Nazan Başbozkurt. "Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi," Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 125-140, 2021
OYMAN, MİNE And Başbozkurt, Nazan. "Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi." Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.125-140, 2021
OYMAN, M. And Başbozkurt, N. (2021) . "Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi." Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.125-140.
@article{article, author={MİNE OYMAN And author={Nazan Başbozkurt}, title={Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi}, journal={Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={125-140} }